صفحه 1091 از 1198 نخستنخست ... 91 591 991 1041 1081 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1101 1141 1191 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج : از شماره 10,901 تا 10,910 , از مجموع 11971
Like Tree17630تشکر

موضوع: راهنمايي براي خريد دوربين هاي DSLR

  1. #10901
    كاربر بسیار فعال Majix آواتار ها
    تاریخ عضویت
    April 2013
    نوشته ها
    1,700
    تشکر شده
    4863
    تشکر کرده
    3755

    پیش فرض

    منم چند روز پيش تو يکی از فروم ها خوندم که طرف دوربين کنون رو برای تعمير فرستاده بود (تا جايی که يادمه سوپر زوم بود) چون از طرف کارخونه از رده خارج شده بود و امکان تعميرش نبوده يک دوربين ريفربيش مدل روز براش فرستاده بودند .(ريفربيش های کنون معمولاً زير 1000 شات و با نو تفاوت ظاهری نداره) طرف باورش نميشد که حتی اختلاف قيمته دوربين ها رو هم ازش نگرفته بودند

    امسال دی 750 به 1250 دلار هم رسيد اما با اومدن سنسور جديد کنون ديگه قيد نيکون و مشکلات احتماليش رو زدم
    MahBaz، esfandiyar2002 و obsidiyan تشکر می‌کنند.
    Canon 6D2/5D3
    16-35L III/Sigma 85 1.4 Art/ 90mm VC / 70-200L IS II
    Majid

  2. #10902
    كاربر فعال خزان آواتار ها
    تاریخ عضویت
    November 2014
    محل سکونت
    لاهیجان
    نوشته ها
    648
    تشکر شده
    1847
    تشکر کرده
    3572

    پیش فرض

    خب ما که اینجا ازین تجربه های نظام استکباری نداریم یعنی اصلا برامون معنی نداره !
    ولی دوستان که تجربه خوبی از خدمات کنون داشتن منم یه تجربه جالب بگم چند سال قبل دوستی از اونور دنیا ( اورنج کانتی ) چند روزی اومد اینجا و مهمون من بود همراهش یه کنون REBEL T3i که تازه خریده بود همراه دو لنز 18-55 و 75-300 آورده بود
    من اون موقع یه سوپر زوم نیکون داشتم مدل l110 و یه فوجی HS20EXR خلاصه من با کلی شوق که دوربین حرفه ای آورده ازش خواستم دوربینو راه بندازه تا من یه شاتی بزنم که گفت دوربین خرابه! یعنی سالمه ها عکس میگیره خوبه ولی نمیشه از تو ویزور چیزی دید
    من تعجب کردم گفتم این که خیلی تازه است چجوری خرابه گفت نمیدونم خریدم دیدم تصویرخوب نشون نمیده از تو ویزور ( ولی عکس که میگرفتیم سالم بود ) بردم نمایندگی "یه هفته دستشون بود" نتونستن درست کنن آخرش با خودم آوردم که تو سفر عکسامو بگیرم برگشتم دوباره ببرم "اگه درست نشد برام تعویض میکنن"
    خلاصه منم که کلی اهل تلویزیون باز کردن و اتو درست کردن بودم دوربینو گرفتم اون پیچ تنظیم کنار ویزور رو چرخوندم همه چیز درست شد! یعنی هرچی فحش تو دنیا بود اون لحظه نثار نمایندگی محترم کرد
    من فقط مونده بودم اون نمایندگی به چی فکر میکرد تو اون یه هفته ! خلاصه به فکرم زده بود برم اون ور دنیا این همه استعدادو حروم نکنم که وسط راه برگشتم!
    MahBaz، ALI.Barutkub، esfandiyar2002 و 2 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    نیما هستم گاه آنكه ما را به حقيقت مي رساند خود از آن عاري است .زيرا تنها حقيقت است كه رهايي مي بخشد.( مارگوت بیکل - احمد شاملو )

  3. #10903
    كاربر ويژه msh2200 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    IRAN
    نوشته ها
    2,932
    تشکر شده
    8721
    تشکر کرده
    4653

    پیش فرض

    خدمات پس از فروش یکی از عوامل مهم در انتخاب برنده!
    اینکه ما تو ایران به این راحتی که دوستان گفتند نمی تونیم یک دوربین را تعویض کنیم دلیلش نبودن نمایندگی رسمی فروش و خدماته!
    اگر یه نمایندگی رسمی باشه که تحت نظارت شرکت اصلی کار کنه شرایط با بقیه جاها خیلی فرقی نداره!
    بنده شخصا از این سبک تعویضات در کالاهای دیگه زیاد داشتم!
    امیدوارم یک روزی پای غول های تولید دوربین و لوازم عکاسی بصورت رسمی در بازار باز بشه تا بتونیم از خدمات آنها استفاده کنیم.
    ارادتمند
    DELL، esfandiyar2002 و amir.komeily تشکر می‌کنند.
    باتوجه به تعطیلی فروم در تلگرام پاسخگوی دوستان هستم:Telegram:@msh2200
    تولید کیف سه پایه
    تجهیزات

  4. #10904
    كاربر همراه esfandiyar2002 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    January 2011
    محل سکونت
    Ontario/Canada
    نوشته ها
    264
    تشکر شده
    1623
    تشکر کرده
    194

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط msh2200 نمایش پست ها
    خدمات پس از فروش یکی از عوامل مهم در انتخاب برنده!
    اینکه ما تو ایران به این راحتی که دوستان گفتند نمی تونیم یک دوربین را تعویض کنیم دلیلش نبودن نمایندگی رسمی فروش و خدماته!
    ...
    ارادتمند
    درود..

    کاملا حرف متین و منطقی فرمودید..بنده که همواره برای فول فریم، انتخابی از نیکون و برای کراپدار نیز انتخابی از کنون دارم،هنوز نتوانسته ام جایگزین فول فریم را انتخاب کنم..در انتظار جانشین D810 که باید در چند ماه آینده به بازار معرفی شود،خواهم ماند..در صورت اختلاف اندک بدنه فوق با رده قبلی و یا ادامه روند خدمات پس از فروش نیکون در بازارهای امریکای شمالی،بایستی به فول فریم کنون مهاجرت کنم..یعنی این نحو سرویس خدمات پس از فروش بهیچ وجه از ارزش و اعتبار دوربین های نیکون نمی کاهد،ولی به شهرت برند نیکون لطمه وارد می کند..

    در مقاله زیرین نیز جناب تام هوگان به این اختلاف خدمات پس از فروش مابین نیکون و کنون مورد بخوبی اشاره کرده اند:

    Whoop There it Is | DSLRBodies | Thom Hogan

    گرفتاری اینجاست که موضوع فوق تنها به نیکون محدود نمی شود..شرکت سونی با ارائه بدنه های فوق العاده نیز به این درد مبتلاست و وضعیت فعلی بخش خدمات و سرویس پس از فروش آن در امریکای شمالی، واقعا جای اما و اگر دارد...

    بدرود تا درودی دیگربار
    msh2200، MahBaz، amir.komeily و 2 نفر دیگر تشکر می‌کنند.



  5. #10905
    كاربر بسیار فعال DELL آواتار ها
    تاریخ عضویت
    July 2007
    محل سکونت
    تبریز- تهران
    نوشته ها
    1,736
    تشکر شده
    5168
    تشکر کرده
    2645

    پیش فرض

    تا جایی که من مطلعم خدمات هم دوربین های کنون و هم نیکون توسط تعمیرگاه مرکزی ارائه می شوند. زهی سعادت که از هر دوبرند استفاده می کنید جناب اسفندیار ، و این توفیقی است که علی رغم میل باطنی نصیب بنده نشده
    esfandiyar2002 تشکر می‌کند.
    --امیررضا توسلی--

    ویرایش عکس ها : آزاد

  6. #10906
    كاربر ويژه msh2200 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    IRAN
    نوشته ها
    2,932
    تشکر شده
    8721
    تشکر کرده
    4653

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط DELL نمایش پست ها
    تا جایی که من مطلعم خدمات هم دوربین های کنون و هم نیکون توسط تعمیرگاه مرکزی ارائه می شوند. زهی سعادت که از هر دوبرند استفاده می کنید جناب اسفندیار ، و این توفیقی است که علی رغم میل باطنی نصیب بنده نشده
    درود
    جناب توسلی عزیز
    ایشان طبق اطلاعات پروفایل ساکن خارج کشور هستند!
    همچنین مشکلات پیش آمده برای ایشان هم مربوط به منطقه آمریکای شمالی هست که اشاره کردند.
    در خصوص خدمات تعمیرگاه مرکزی هم از نظر فنی کاملا حق با شماست (نه تنها نیکون و کنون، بلکه لایکا، پنتاکس و ... هم هست) ولی در حوزه نمایندگی ثبت شده خدمات، هنوز جناب قاسمی با این شرکت ها درگیر هستند.
    به همین دلیل هم هست که در حال حاضر هموطنان عزیز زمان خرید دوربین بجای اینکه از خدمات تعویض شرکت ها بهره ببرند مجبور به استفاده از خدمات بیمه هستند.
    ارادتمند
    DELL، esfandiyar2002، obsidiyan و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    باتوجه به تعطیلی فروم در تلگرام پاسخگوی دوستان هستم:Telegram:@msh2200
    تولید کیف سه پایه
    تجهیزات

  7. #10907
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    October 2016
    نوشته ها
    17
    تشکر شده
    6
    تشکر کرده
    43

    پیش فرض

    سلام دوستان
    من قصد خرید D7000 داشتم ولی فک کردم یکم هزینه کنم و 7100 بخرم بخاطر سنسور جدیدتر بهتره!
    داشتم ریویو ها رو چک میکردم ب عملکرد 7100 و 7200 در ایزوهای مختلف ک از سنسور یکسان استفاده میکنن رسیدم
    واقعا این دو تا دوربین ایقد اختلاف دارن ؟یا ریویو مشکل داره؟

    hossein_ashrafi تشکر می‌کند.



  8. #10908
    Forum Moderator کوروش آواتار ها
    تاریخ عضویت
    October 2011
    نوشته ها
    2,650
    تشکر شده
    18498
    تشکر کرده
    12880

    پیش فرض

    ۷۱۰۰ و ۷۲۰۰ سنسور یکسان ندارند. عددشان یکسان‌است اما تکنولوژی ساخت متفاوتی‌دارند.
    M.Nouri، obsidiyan، hossein_ashrafi و 1 نفر دیگر تشکر می‌کنند.

  9. #10909
    كاربر جديد
    تاریخ عضویت
    October 2016
    نوشته ها
    17
    تشکر شده
    6
    تشکر کرده
    43

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط کوروش نمایش پست ها
    ۷۱۰۰ و ۷۲۰۰ سنسور یکسان ندارند. عددشان یکسان‌است اما تکنولوژی ساخت متفاوتی‌دارند.
    ممنون دوست عزیز پس کیفیت عکسهاشون خیلی با هم فرق میکنه

  10. #10910
    كاربر بسیار فعال DELL آواتار ها
    تاریخ عضویت
    July 2007
    محل سکونت
    تبریز- تهران
    نوشته ها
    1,736
    تشکر شده
    5168
    تشکر کرده
    2645

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط msh2200 نمایش پست ها
    درود
    جناب توسلی عزیز
    ایشان طبق اطلاعات پروفایل ساکن خارج کشور هستند!
    همچنین مشکلات پیش آمده برای ایشان هم مربوط به منطقه آمریکای شمالی هست که اشاره کردند.
    در خصوص خدمات تعمیرگاه مرکزی هم از نظر فنی کاملا حق با شماست (نه تنها نیکون و کنون، بلکه لایکا، پنتاکس و ... هم هست) ولی در حوزه نمایندگی ثبت شده خدمات، هنوز جناب قاسمی با این شرکت ها درگیر هستند.
    به همین دلیل هم هست که در حال حاضر هموطنان عزیز زمان خرید دوربین بجای اینکه از خدمات تعویض شرکت ها بهره ببرند مجبور به استفاده از خدمات بیمه هستند.
    ارادتمند
    درود بر شما
    بله متوجه شدم ، صحبت از تاثیر خدمات پس از فروش بر روی انتخاب برند بود که نظر خودم را در رابطه با بازار داخل ایران اعلام کردم که این مسائل در ایران تا حد زیادی مصداق پیدا نمی کنند . جای تاسف فراوان است که ما هزینه های مرتبط با خدمات و تحقیق و توسعه را هنگام خرید دوربین و تجهیزات باید پرداخت کنیم اما مطلقا از خدمات مطمئن رسمی شرکتی محروم باشیم صد البته که دوستان مرتبط تلاش زیادی می کنند تا سطح کیفی خدمات و پاسخگویی را بهبود بدهند ولی بدون کمک و حمایت شرکت های مبدا چنین راهی مشکل و طولانی است .



    نقل قول نوشته اصلی توسط mkhn71 نمایش پست ها
    سلام دوستان
    من قصد خرید D7000 داشتم ولی فک کردم یکم هزینه کنم و 7100 بخرم بخاطر سنسور جدیدتر بهتره!
    داشتم ریویو ها رو چک میکردم ب عملکرد 7100 و 7200 در ایزوهای مختلف ک از سنسور یکسان استفاده میکنن رسیدم
    واقعا این دو تا دوربین ایقد اختلاف دارن ؟یا ریویو مشکل داره؟

    اگرامکان خرید 7200 برای شما فراهم هست به نظرم اقدام خوب و مفیدی است چراکه دوربین بسیار کاملی هست.
    esfandiyar2002، obsidiyan، کوروش و 2 نفر دیگر تشکر می‌کنند.
    --امیررضا توسلی--

    ویرایش عکس ها : آزاد

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •